Bezoek ook eens onze webwinkel,
WWW.HYGGELIV.NO
Klik met de linker muisknop op een foto om deze vergroot weer te geven.

14-09-2008

Telttur.


VOOR JUF YVONNE.
Eg sat på med Lennart(faren frå Jill-Karita). Når vi kom opp motte vi går c.a. 12 min. Då vi komt fram begynte alle med ein gong å setje opp teltene, når vi var verdige med det, gjekk vi opp til Haugsvarden. Det var kjekt(:. Då vi kom ned igjen lagde eg middag:). Etter vi hadde ete middag leike vi spark på boks. Og når de blei mørkt leike vi et liten blink. Vi motte legge oss i 11 tida. Om morgenen var det en som vekte meg kl. 6.30/7.00, eg prøvde å søve lenger men det klarte ikkje eg meier. Etter ein stund begynte alle å rydde opp. Då vi gjekk ned igjen vik eg vond i tåa . Når eg kom heim såg eg at eg vik gnagsår):
(en spreken gaat nog beter)

helsing fra Birthe



Ik zat in de auto bij Lennart (vader van Jill-Karita)Toen wij boven kwamen moesten we c.a. 12 min. lopen . Toen we boven kwamen begon iedereen met het opzetten van de tent. Toen we daarmee klaar waren gingen we naar Haugsvarden dat was leuk. (hoogste top van Fjellbygda de berg waar wij op wonen). Toen we weer beneden kwamen ging ik eten maken. Nadat we hadden gegeten gingen we verstoppertje met aanplak spelen en toen het donker werd speelden wij geef een seintje.(met zaklamp).Om elf uur moesten we gaan slapen. De volgende ochtend was er iemand die ons wakker maakte, ik probeerde nog wat langer te slapen maar dat lukte niet. Na een tijdje begon iedereen de tenten weer af te breken en toen liepen we weer naar beneden. Onderweg kreeg ik last van mijn teen en toen ik thuis was zag ik dat er een blaar op zat.

groetjes van Birthe