Bezoek ook eens onze webwinkel,
WWW.HYGGELIV.NO
Klik met de linker muisknop op een foto om deze vergroot weer te geven.

29-09-2008

LAPJES STOF


















Deze week de stof ontvangen waar ik voor Birthe en Maithe Friese klederdracht van ga maken uit het jaar 1810. Alles giganties mooi voorgedaan door Annbeth Pilat van kostuummuseum de Gouden Leeuw uit Noordhorn. De reden dat ik jullie dit vertel is dat ik van jullie verwacht dat jullie zo halverwege de winter gaan informeren hoever ik hier mee vorder zodat ik een stok achter de deur heb om dit voor 17 mei, de nationale feestdag af te hebben. Want letwel in 1810 waren er geen naaimachines dus alles moet wel met de hand genaaid worden!!!. En dat terwijl ik net met een cursus begonnen ben waar de nodige tijd in gestoken moet worden, er gewerkt moet worden en de kinderen van en naar sport moeten worden gereden.